Støtt oss

Vi er avhengige av frivillige for å få kirken til å driftes på en god måte. Man kan bidrar med frivillig innsats, for eksempel ved å påta seg verv, være kirkevert, koke kaffe eller andre tjenester. I tillegg til de mange som gir av sin tid for å gjøre frivillige oppgaver, er vi også takknemlig for økonomisk støtte til menigheten. Slik kan du gi:

Skattefrie gaver: Metodistkirken er godkjent som mottaker av gaver hvor du kan få skattefritak. Ønsker du å gi gaver til menigheten, er det flere muligheter. Enten du tar kontakt til telefon 23 33 27 00 eller mail post@metodistkirken.no Dette sikrer korrekt registrering og skattefradrag.

Om du ikke vil få skattefritak, men du vil gi en gave til menigheten kan du bruke kontonummer 11052014354, eller vipps 515619